loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهترین ژنرال

ناشر جمال

نویسنده محسن نعماء

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111822 10003022
80,000 76,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بهترین ژنرال به قلم محسن نعما نوشته شده که توسط نشر جمال منتشر شده است.

تا مرز شهادت
تکفیری‌ها، بارها توی سوریه تلاش کردند حاج قاسم را ترور کنند. آن‌ها تشنه به خونِ او بودند! یک‌بار تکفیری‌ها، در شهر حَلَب، حاج قاسم را شناسایی کردند و سویش تیراندازیِ شدیدی کردند. یک‌بار دیگر در نزدیک حلب، ماشینش را به رگبار بستند!
یک‌بار در شهر حِماه، یک تکفیری که بمب به خودش وصل کرده بود، نزدیکِ حاج قاسم منفجر شد! یک‌بار در شهرِ «بوکمال»، تَک تیرانداز داعشی، حاج قاسم را هدف قرار داد امّا تیرش کمی به خطا رفت و گلوله به یک بلوک خورد؛ طوری که تیکّه‌های خُرد شدۀ بلوک، به سر و صورت حاج قاسم پاشید!
حاج قاسم نه یک بار و دو بار و سه بار، بلکه صد بار تا مرز شهادت رفته بود. امّا در هر بار، خدا او را نجات داد. خدا نمی‌خواست قاسمش اینطور برود. او قاسم را لازم داشت برای روزهای سختی که پیشِ رویِ مردم سوریه و عراق بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما