loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول تربیتی فرزند در شرح دعای بیست و پنجم صحیفه سجادیه

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده سید عباس موسوی مطلق

تحقیق و تنظیم کتاب روح الله عباسی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111842 10003022
130,000 123,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اصول تربیتی فرزند در شرح دعای بیست و پنجم صحیفه سجادیه، نوشته سید عباس موسوی‌مطلق است و با تدوین روح الله عباسی در انتشارات بین الملل به چاپ رسیده است. اگر شما به عنوان یک والد مسلمان، دغدغه تربیت فرزندان خود را دارید و می‌خواهید که آن‌ها را بر اساس اخلاق و عرفان اسلامی، روش بندگی و عبودیت و سبک زندگی برتر اسلامی پرورش دهید، ما به شما کتاب «اصول تربیتی فرزند» را پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب اصول تربیتی فرزند که توسط آقای سیدعباس موسوی مطلق، یکی از متخصصان تربیت اسلامی نوشته شده است، شرح و تفسیر دعای بیست‌وپنجم صحیفه سجادیه را به زبان ساده و روان ارائه می‌دهد و همچنین نکات و راهکارهای عملی برای تربیت فرزندان مسلمان را بیان می‌کند. صحیفه سجادیه، ازجمله میراث ماندگار و از ارزشمندترین مفاخر شیعه است که شامل ادعیه و نیایش‌های امام سجاد علیه السلام با خداوند است.

بعضی از موضوعاتی که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته‌اند و این کتاب نه تنها یک مجموعه دعا است، بلکه یک کتاب آموزشی,تربیتی ,اجتماعی و سیاسی ,نشان دادن نکات کلیدی تربیت فرزندو… از این مباحث می‌توان به موضوع تربیت فرزند اشاره کرد که در دعای بیست‌وپنجم صحیفه سجادیه به آن پرداخته شده است.
دعای بیست‌وپنجم صحیفه سجادیه، دعایی است که امام سجاد علیه السلام برای فرزندان خود خوانده و خداوند را از برای: باقی ماندن، شایسته شدن، بهره‌مند شدن، نیکوکاری، پرهیزکاری، بصیرت، شنوایی، محبت، مطیع بودن، سلامتی فرزندان خود خواسته است.

این دعا نه تنها یک دعای مستجاب است، بلکه یک راهنمای عملی برای والدین مسلمان است که می‌توانند با توجه به آن، فرزندان خود را بر اساس اصول تربیتی اسلامی پرورش دهند. شما نه تنها به خود و فرزندان خود لطف می‌کنید، بلکه به حفظ و انتشار میراث امام سجاد علیه السلام نیز کمک می‌کنید. پس از این فرصت استثنایی غافل نشوید و همین حالا این کتاب را سفارش دهید.

کتاب اصول تربیتی فرزند در شرح دعای بیست و پنجم صحیفه سجادیه توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل چاپ شده است و دارای کیفیت بالا و طراحی زیبا است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موجود در بازار است و توسط بسیاری از والدین مسلمان مورد استفاده قرار گرفته است. شما هم می‌توانید با خرید کتاب اصول تربیتی فرزند در شرح دعای بیست و پنجم صحیفه سجادیه ، از تجربه و دانش آقای سیدعباس موسوی مطلق بهره‌مند شوید و فرزندان خود را با اصول تربیتی فرزند در شرح دعای بیست‌وپنجم صحیفه سجادیه پرورش دهید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما