loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دست های سبز بارانی

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده الهه بهشتی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111843 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دست های سبز بارانی، رمانی است که نوشته الهه بهشتی و توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل چاپ شده است. این رمان داستان زندگی و عشق دو جوان ایرانی را روایت می‌کند که در شرایط سخت و پیچیده‌ای قرار دارند.

این دو جوان علی و مریم هستند که علی یکی از نایبان و وکلای حضرت بقیة‌اللّٰه و مریم دختر محمد بن عثمان، دومین نایب و وکیل امام زمان علیه السلام است. محوریت داستان کتاب دست های سبز بارانی، اجرای وصیت محمدبن عثمان توسط حسین بن روح است. مسیر پُرفراز و نشیب و نقش شخصیت‌های بزرگ در میان داستان، کشمکش‌های زیادی را رقم می‌زند. اتفاقی که در غیبت صغری از اهمیت بالایی برخوردار است. علی و مریم عاشق یکدیگر هستند ولی نمی‌توانند با هم ازدواج کنند چون محمد بن عثمان مخالف این رابطه است و می‌خواهد که دخترش را با یکی از اقوام خودش ازدواج کند.

علی و مریم در این بین با چالش‌ها و مشکلات زیادی روبرو می‌شوند که برای حفظ عشقشان باید با آن‌ها مقابله کنند. از جمله این چالش‌ها می‌توان به اجرای وصیت محمد بن عثمان توسط حسین بن روح نوبختی، سومین نایب و وکیل حضرت بقیة‌اللّٰه اشاره کرد که باعث می‌شود علی و مریم جدا شوند و در معرض خطر قرار بگیرند.

دست‌های سبز بارانی یک رمان معاصر ایرانی است که با زبانی ساده و روان، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز را به تصویر می‌کشد. رمان دست های سبز بارانی به موضوعاتی مانند: عشق، ایمان، وفاداری، خیانت، تاریخ، سیاست و فرهنگ ایرانی می‌پردازد و بازتابی از واقعیت‌های اجتماعی و تاریخی کشورمان است.
این رمان را به همه علاقه‌مندان به ادبیات ایرانی و به خصوص به دوستداران رمان‌های تاریخی و عاشقانه توصیه می‌کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما