loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه بری کسب و کار از ایده تا بازار

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمد قطبی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 95

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111854 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «راه‌بری کسب و کار از ایده تا بازار» اثر محمد قطبی، به همت مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسید.

برای تحقّق مدل کسب و کار، ابتدا باید سه رکن اولیه یعنی ارزش افزوده، مشتری و جریان درآمدی به صورت منطقی و معقول تنظیم شود و نتیجه عملیاتی هر ایده در قالب محصول به مشتری ارائه شود. محصول شامل کالا و خدمت است. در نتیجه تکیه‌گاه اصلی کسب و کار، محصولی است که ارزش افزوده و پیشنهادی را به مشتری عرضه و از این محل کسب درآمد می‌کند.

این اثر به صورت کتاب کار تهیه شده و مبتنی بر تجربیات میدانی و تحصیلات نگارنده است که می‌تواند راهنمایی کاربردی برای راه اندازی و توسعه کسب و کار در سطوح خرد و کلان باشد.

این کتاب در هشت فصل تالیف شده است؛ فصل اول با عنوان «مدل کسب و کار» به بررسی گام مشاوره و تهیه بوم صفر، گام تثبیت ایده و گام تمایز و خلق ارزش پرداخته و گام جریان درآمد و بازار، گام اقدامات اساسی شرکت و گام آزمون را بیان می‌کند.

فصل دوم با عنوان «نیمرخ محصول و شرکت» به تبیین رهنمودها، گزارش نیمرخ محصول و برنامه‌ها از جمله برنامه بازاریابی، روش‌های کسب درآمد، فن آوری مورد استفاده و چارچوب قانونی و مجوزهای لازم اختصاص دارد.

نویسنده در فصل سوم با عنوان «منطق و رهنمودهایMVP» منطق و اصول حاکم برMVP و روش‌ها و رهنمودهایMVP را مورد تأکید قرار داده است.

«طرح تجاری» عنوان چهارمین فصل از کتاب حاضر است که در آن فواید و فرایند تدوین طرح تجاری و بیزینس پلنBP و پیش نویس تولید پرسشBP به رشته تحریر درآمده است.

فصل پنجم با عنوان «ارتباطات رسانه‌ای» جایگاه رسانه‌ای، تبلیغات، ترجیحات ضمیمه و رؤیت سازی محصول و اعلام موجودیت را شرح داده است.

فصل ششم با عنوان «شبکه ارتباطی» همکاران و شرکا، خدمت گیرندگان، ذینفعان و ذی نفوذان را بررسی می‌کند.

«بسته سازی» عنوان هفتمین و «راهنمای بهره‌بردار» عنوان هشتمین و آخرین فصل از کتاب مذکور است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما