loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آخرین نماز پیامبر (ص) (واژه پرداز اندیشه)

ناشر واژه پرداز اندیشه

نویسنده سید مرتضی عسکری

مترجم محمدباقر ادیبی لاریجانی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 82

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111871 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آخرین نماز پیامبر نوشته سید مرتضی عسکری و ترجمه محمدباقر ادیبی لاریجانی از انتشارات واژه پرداز اندیشه منتشر شده است.

جزیره العرب همواره در طول تاریخ شاهد حوادث بسیاری بوده که با پیدایش اسلام و مطرح شدن مسائل دینی توسط پیامبر عظیم الشأن اسلام، صفحه تاریخ عرب قبل از اسلام، تغییر ماهوی یافت، و به تاریخ اسلام، تبدیل گردید.
رفتار های نامناسب فردی و اجتماعی و شیوه های غلط زندگانی و همچنین، اعتقادات و خرافات عرب جاهلی، نشانگر فرهنگ و تمدن جامعه آن روز عرب است؛ مردمانی که مفاهیم اخلاقی را به غلط، تفسیر می کردند و مثلاً غیرت را در زنده به گور کردن دخترانشان می دیدند و هر کسی که در این کار، قساوت بیشتری نشان می داد، غیرتمندتر جلوه می کرد و یا شجاعت را در چپاول و قتل و خون ریزی ترسیم می کردند، یه حدی که وقتی یکی از آنها اوصاف بهشت را از زبان پیامبر خدا(ص) می شنود، می پرسد: آیا در بهشت هم جنگ هست؟ و وقتی پاسخ منفی ایشان را می شنود، می گوید: پس بهشت، به چه درد می خورد؟

با توجه به ضرورت های آن روز، حضرت رسول الله (ص) مجبور شدند تا برای دفع فتنه ها، به مسجد بیایند و نماز را نشسته بخوانند و این (نشسته نماز خواندن پیامبر(ص))، یکی از ویژگی های مختص پیامبر(ص) در تاریخ زندگانی ایشان بوده است…
بخشی از فهرست کتاب آخرین نماز پیامبر:
حَجه الوداع؛
چرا پیامبر(ص) بر حضور صحابه در جنگ تأکید داشتند؛
رفتن پیامبر(ص) به قبرستان بقیع؛
دو بار عرضه شدن قرن توسط جبرئیل؛
درخواست عایشه از دیگر زنان پیامبر(ص) برای پرستاری از ایشان؛
وصیتی که هرگز، نوشته نشد؛
و …
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما