loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز

ناشر سایان

نویسنده آنجلا ویکلز

مترجم یاسر مالی | مریم انصاری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111937 10003022
2,250,000 2,137,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب « دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز» نوشته « آنجلا ویکلز» توسط نشر سایان منتشر شده است.
این کتاب هنری شامل بیوگرافی روشنگرانه هنرمندان همراه با تکثیر قابل توجه آثار هنری معروف آنها می باشد. با اوایل رنسانس شروع کنید و جنبش های هنری را در طول قرن ها دنبال کنید تا برخی از شناخته شده ترین هنرمندان زنده امروزی را دنبال کنید.

کاوشی باشکوه از افراد تعیین کننده دنیای هنر، از جمله پیشگامانی مانند جوتو و یان ون ایک، بزرگانی مانند لئوناردو داوینچی و رافائل، و رویاپردازانی مانند فریدا کالو و هوکوسای.

کتاب «دایره المعارف مصور هنرمندان تاریخ ساز» با فرمت بزرگ مملو از اطلاعات و تصاویر کلاسیک مورد علاقه شما قرار خواهد گرفت. هر فصل، نقاشان مربوطه آن سال‌ها را با فهرست راهنمای خاص خود نشان می‌دهد. در بخش‌هایی که شامل جدول‌های زمانی و پانل‌های حقایق است، بینش باورنکردنی از دنیای هنر، زندگی گذشته هنرمندان و دیدگاه‌ها و تکنیک‌های آن‌ها را در مورد زمینه تاریخی جنبش‌های هنری بخوانید. داستان های غیر متعارف زندگی هنرمندان، از جمله تأثیرات، پیشرفت ها، دوستی ها، عشق ها و رقابت های آنها را کشف کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما