loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسائل فلسفه اخلاق

ویراست دوم

ناشر هرمس

مترجم صالح نجفی | علی عباس بیگی

گردآورنده کتاب تئودور دبلیو آدورنو

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111984 10003022
346,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مسائل فلسفه اخلاق اثر تئودور آدرونو از انتشارات هرمس منتشر شده است.
کتاب مسائل فلسفۀ اخلاق مجموعۀ هفده درس‌گفتار آدورنو است در سال 1963 که حول محور نظریۀ کانت دربارۀ اخلاق سر و شکل گرفته‌اند. این درس‌ها را می‌توان درآمدی بر مسائل محوری یکی از مهم‌ترین و دشوارترین پروژه‌های آدورنو شمرد: دیالکتیک منفی. آدورنو در این سخنرانی‌ها مفهوم‌های مهمی چون اولویت عقل عملی و نسبت میان آزادی و تجربه و جوهرزدایی از تفکر اخلاقی را برمی‌رسد. او این سه مفهوم و دیگر مفهوم‌های مرتبط را به طرزی قابل فهم و مفرّح به بحث می‌گذارد، به شیوه‌ای بس متفاوت با دیگر نوشته‌های به‌نشررسیدۀ آدورنو. این کتاب یکی از گیراترین درآمدها برای آشنایی با فلسفۀ اخلاق آدورنو و راهنمایی کم‌نظیر برای بازخوانی نوشته‌های کلیدی کانت است و افزون بر این‌ها حاوی قرائتی الهام‌بخش از نمایشنامه‌های ایبسن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما