loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چرا پسران آزادتر از دختران هستند؟

ب‍ررس‍ی‌ ع‍ل‍ل‌ و ع‍وام‍ل‌ ت‍ب‍ع‍ی‍ض‌ ع‍ل‍ی‍ه‌ دخ‍ت‍ران‌ و راه ه‍ای‌ م‍ق‍اب‍ل‍ه‌ ب‍ا آن‌، ت‍ام‍ل‍ی‌ ب‍ر رواب‍ط دخ‍ت‍ران‌ و پ‍س‍ران‌

ناشر خادم الرضا (ع)

نویسنده احمد رزاقی

ویراستار محمدحسن استادی مقدم

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 112412 10003022
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب چرا پسران آزادتر از دختران هستند؟! نوشتهٔ احمد رزاقی است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است. موضوع این کتابْ بررسی علل و عوامل تبعیض علیه دختران و راه‌های مقابله با آن تاملی بر روابط دختران و پسران است.


بحث در مورد مقام و موقعیت زنان و دختران و شکل و شیوه روابط بین گروه های غیر همجنس و نیز علل و عوامل رویکرد تبعیض آمیز نسبت به زنان و دختران از جمله مباحث مهم و مستمری بوده که همواره توجه بسیاری از متفکران و جامعه شناسان و سیاست مداران را به خود جلب نموده است .
نکته قابل توجه این است که آغاز و انجام این مباحث علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی با تجلیل و تعظیم از بانوان و دفاع از حقوق تضییع شده آنان پایان یافته و به فراموشی سپرده شده است.
در نوشتار حاضر تلاش شده است به دور از کلی گویی های رایج و تکرار تکریم های شعاری از مقام زن ضمن پاسخگویی به پرسش هایی، رویکرد دین و عالمان دینی به موضوع مورد بحث مرور شود. لذا در فصل اول ضمن طرح سوالات و شبهات مطرح شده به عوامل زمینه ساز تحقیرها و تبعیض ها و در فصل دوم به راهکارهای عملی برخورد با معضل مذکور پرداخته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما