loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشراف زاده قهرمان

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «اشراف زاده قهرمان» مجموعه چهار داستان است که داستان اول، عنوان کتاب است و دیگر داستان ها عبارتند از: سوگند مقدس، پیکار سرنوشت و طاغوت.
زندگی یاران پیامبر اسلام به ویژه آنان که در دوره سختی مکه ایمان آوردند پر از شگفتی است. مصعب بن عمیر یکی از این یاران صدیق پیامبر است. در یکی از خانه های اشرافی مکه پسری به دنیا آمد. مادرش زنی ثروتمند و مغرور بود و آرزو داشت که فرزندش سرور جوانان مکه باشد. جوان در زندگی از همه چیز برخوردار بود اما او در زندگی اش احساس آرامش نمی کرد. روزی جوانان مکه او را به شکار و شراب دعوت کردند اما دست رد به سینه آنها زد و مستقیماً به بت خانه رفت. در بت خانه بزرگان قریش از ادعای پیامبری محمد سخن می گفتند. او در مورد محمد(ص) و پیامبری او کنجکاو شد و چندی نگذشت که خود را در میان یاران محمد یافت. پیامبر به جوان علاقه خاصی داشت. آن هنگام که پیامبر برای نشر دعوت خود کسانی را به اطراف می فرستاد این جوان را هم به مدینه فرستاد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما