loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه های ماندگار هوانیروز در دفاع مقدس

2 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این اثر در 8 فصل، نقش هوانیروز در 53 عملیات پدافندی و مشترک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران، از شهریور 1359 تا مرداد 1367 مانند "بیت المقدس"، "فتح المبین"، "طریق القدس" و "ثامن الائمه(ع)" را تشریح کرده است.

اطلاعات پایگاه های شرکت کننده، میزان ساعت های پرواز، تعداد بالگردهای فعال در هر عملیات و نقش کارکنان فنی و خلبانان نیز بیان شده اند.

سرهنگ اردشیر کریم زاده، رییس هیات معارف جنگ هوانیروز و امیران خلبان، رحمان قضات و ابراهیم محمدزاده و سرهنگ صفر پایخان، با مطالعه و گردآوری اسناد دیگری از طریق سپاه پاسداران و ارتش و ثبت تاریخ شفاهی، علاوه بر عملیات های سرنوشت سازی که در کتاب "حماسه های ماندگار" معرفی شده اند، شرح حدود 50 عملیات محدود و ایذایی را نیز به این اثر اضافه کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

علی

کتاب خوبیه. اما متاسفانه بعضی از وقایع مهم و اسامی عنوان نشده. مثلاً تصویری از یک سانحه عجیب رو گذاشته بدون ذکر اسم خلبان. در صورتی که ما تو آلبوم خانوادگیمون تصاویر و منابع خیلی معتبر تری داریم از همون اتفاق. امیدوارم که عمدی نباشه

14 آبان 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما