loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه الوند: مجموعه عکس استان همدان در دفاع مقدس = the Alvand saga: apictorial history of the province of hamedans

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «حماسه الوند» به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، ستاد کنگره شهدا و حمایت های سردار آزادی، گنجینه ی تصویری در خصوص استان همدان در دوران دفاع مقدس به زیور طبع آراسته شده است.
این کتاب مرجع که حاصل تلاش متخصصین ومحققین کتب مصور دفاع مقدس در انجمن عکاسان انقلاب ودفاع مقدس می باشد، بعد از کتاب خروش لاجوردی مربوط به استان اصفهان دومین جلد از مجموعه عکس استانها در دفاع مقدس و شامل تصاویر حضور حماسه گران استان همدان با موضوعات زیر می باشد:
بمباران مناطق مسکونی توسط دشمن ، آموزش ،اعزام وبدرقه رزمندگان به جبهه های نبرد ، کمک های مردمی و پشتیبانی از جنگ ،مانورهای شهری ، تجمعات وآمادگی رزمی ،عملیاتها ، فعالیتها ورزم نیروی هوایی پایگاه شهید نوژه ،فعالیت جهاد سازندگی استان ، فرهنگ جبهه ،تشییع وتدفین شهداء ومراسم بزرگداشت شهداء وبازگشت آزادگان.
کتاب عکس «حماسه الوند» مربوط به 47 عکاس دوران دفاع مقدس و حاوی 250 عکس از رزمندگان شهدای استان همدان، برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما