loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمزم عشق: شرح مفاهیم عرفانی در نیایش های شهید چمران (نشر بین الملل)

5 (1)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده اسماعیل منصوری لاریجانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 240

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11568 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با نام زمزم عشق شرح دعاهای ملکوتی و عرفانی آن شهید عارف مسلک است که برای دوستداران، خاکیان افلاک نشین، عرضه شده است.

گر چه شخصیت بارز علمی و عرفانی شهید بزرگوار دکتر مصطفی چمران والاتر و نامدارتر از آن است که بخواهیم در این کتاب ها از آن سخن بگوئیم، اما در میان ابعاد گسترده و گوناگون شخصیت این سردار بزرگ، احوال معنوی و عرفانی که در دعاها و درخواست ها و یا نیایش های وی متجلی است، فروغ و درخشش دیگری دارد که پرداختن به آن، گذشته از این که ما را با معنویت وی آشنا می سازد، به جان و دل نویسنده و خواننده، جلا و صفایی خاص می بخشد و آنان را با خود تا فضاهای پاک و پاکیزه ی قرب الهی بالا برده و عروج می بخشد.

کتاب زمزم عشق: شرح مفاهیم عرفانی در نیایش های شهید چمران، نوشته اسماعیل منصوری لاریجانی است و در نشر بین الملل منتشر شده است. این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به سخنان این شهید بزرگوار و جویندگان معرفت پیشنهاد می‌کنیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما