loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عوامل موثر بر وحدت نخبگان (حوزه و دانشگاه)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11627 10003022
82,000 73,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نوشته حاضر محصول تلاشی است علمی در پاسخ به این سئوال دیرینه «چرا در تاریخ صدسالۀ اخیر ایران ارتباط بین دو قشر معظم روحانی و روشنفکر دانشگاهی آن گونه که باید و شاید دوستانه نبوده و نیست، بلکه در بیشتر موارد بین آن دو رقابتی ستیزه جویانه و ویرانگر حاکم بوده است.»
این نوشتار از یک مقدمه و شش فصل تشکیل شده است؛ فصل اول به تعریف نظری وحدت بین نخبگان و بیان ابعاد آن پرداخته، فصل دوم به سراغ تاریخ صدساله ایران رفته و به کنکاش در ماجراها و مقاطع تاریخی مهمی که این دو قشر در آن رقابت داشته اند پرداخته است.
در فصل سوم دیدگاه اندیشمندان بومی مسلمان مطرح گردیده است و در فصل چهارم با استفاده از یافته ها به طرح سئوال علمی پاسخ داده است در فصل پنجم و ششم نتیجه گیری و پیشنهادات ارائه شده است.

هادی کتاب را توی دستش سبک سنگین کرد گفت" یادت هست یک جا فرموده بود در آستانه حمله جمجمه ها را به خدا قرض دهید و به دشمن بزنید؟ عملیات پارسال یادت هست؟ من همینطوری جمجمه ام را فراموش کردم و زدم به خط. اما خود به خود دندان هایم را به هم می فشردم و حس جمجمه داریم برمی گشت. اگر خوب قرض بدهی می دانی چه طور می شوی؟ گلوله هم که بخوری دردت نمی آید. حتی به گمانم متوجه هم نمی شوی. مثل یغلاوی که به همرزمت امانت دادی و گلوله ای را سوراخش کرد."
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما