loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چریک های فدایی خلق - جلد دوم: انقلاب اسلامی و بحران در گفتمان

3 (1)

ناشر موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی

نویسنده محمود نادری

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 655

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

جلد دوم کتاب «چریک های فدایی خلق» به رخدادهای این سازمان بعد از انقلاب اسلامی می پردازد.
این کتاب اهتمام دارد که بخشی از سرشت و سرنوشت چریک های فدایی را در معرض دید و داوری قرار دهد. دستمایه این پژوهش به طور عمده، نشریات، جزوات، اطلاعیه ها و اسناد درون گروهی شاخه های مختلف، «چریک های فدایی» که بالغ بر هزاران برگ می باشد، بوده است.

در این اثر تلاش شده است مواضع اصلی تمامی جریاناتی که ذیل عنوان «چریک های فدایی خلق» فعال بوده اند به درستی تبیین گردد.

انشعاب های پی درپی درون تمامی جریانات فدایی که به بهانه های ایدئولوژیک صورت می گرفت بر ساختار کتاب سایه انداخته است. روند رویدادها گاه با یک انشعاب از هم گسسته می شود. بنابراین تلاش شده است مواضع سیاسی و عملکرد هر یک از این جریانات به طور مستقل وارسی شود.

به علت تداخل رویدادها و روندها مراجعه به صفحات پسین و پیشین برای بازشناسی هر یک از جریانات اجتناب ناپذیر شده است. از این بابت پوزش می طلبیم.

مولف در مقدمه کتاب آورده است که «ذکر این نکته ضروری است که به رغم پافشاری، بنا به ملاحظاتی، اسناد به تمامی در اختیارمان قرار نگرفت. هرگاه بتوان از آن اسناد استفاده کرد، بی تردید این پژوهش، جلد سومی نیز خواهد داشت.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما