loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایران و استعمار انگلیس: مجموعه سخنرانیها، میزگرد و مقالات

2 (1)
چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

«ایران و استعمار انگلیس» مجموعه ای است که مقالات ارائه شده به همایشی با همین عنوان را در خود جای داده است. همایش مزبور که در 23 مهر 1387 در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد گامی در جهت بازشناسی مبانی رفتاری استعمارگران انگلیسی بوده است. کتاب حاضر منتخب مقالات رسیده به دبیرخانه همایش است. بخش اول این مجموعه، سخنرانی ها و میزگرد را در خود جای داده است.
سخنرانی دکتر فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه تهران؛ سخنرانی آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری و سخنرانی دکتر شاپور رواسانی در این قسمت جای گرفته اند.
برنامه پایانی همایش علمی پژوهشی «ایران و استعمار» با میزگردی با عنوان در «نقش انگلستان در برآمدن و تداوم سلسله پهلوی» بود که با حضور تنی چند از صاحبنظران برگزار شد. دکتر احمد نقیب زاده، عباس سلیمی نمین، دکتر عبدالرضا هوشنگ مهدوی، مجتبی سلطانی، قاسم تبریزی و سیدمجید تفرشی در این میزگرد شرکت داشتند. بخش دوم این مجموعه به منتخب مقالات رسیده به دبیرخانه همایش اختصاص دارد که خلاصه تعدادی از آنها در روز همایش ارائه گردید. این مقالات به ترتیب حروف الفبای نام خانوادگی نویسندگان آنها آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

نمیشه کلمه ایت الله را از اول بعضی اسمها برداریم؟

24 دی 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما