loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آقا سید مجتبی: خاطرات دلاور شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده نیروهای جنگ های نامنظم در دفاع مقدس (فداییان اسلام) حماسه خرمشهر، شکست حصر آبادان

5 (1)

ناشر نشر شاهد

گردآورنده کتاب اصغر فکور

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 232

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب آقاسید مجتبی، خاطرات دلاور شهید سید مجتبی هاشمی فرمانده نیروهای جنگ های نامنظم در دفاع مقدس (فداییان اسلام) حماسه خرمشهر، شکست حصر آبادان است. این کتاب توسط اصغر فکور گردآوری شده است و در انتشارات شاهد به چاپ رسیده است.

کتاب آقا سید مجتبی دربردارنده 42 خاطره از همرزمان و دوستان «سید مجتبی هاشمی»، فرمانده گروه فدائیان اسلام، می باشد. در انتهای این کتاب نیز اسناد و تصاویری از این شهید گردآوری شده است.

در یکی از خاطرات این کتاب از زبان سید مسعود میرزا هادی عنوان شده:

جنازه شهید یزدانی جلو بود و آقا جلوی همه ایستاده بود، بقیه هم پشت سر ایشان. این نماز یکی از دلچسب ترین و خاطر ه انگیزترین نمازهای زندگی من است. همه حس خاصی داشتند. ظهر عاشورا بود. پیکر شهید یزدانی سر در بدن نداشت. خبرنگاری از همدان آنجا بود و از این صحنه چند عکس گرفت. جالب اینکه پس از نماز به ما گفت تعداد جمعیت نمازگزار به همراه شهید دقیقا 72 نفر است.
از همه اینها گذشته، فاصله ما با عراقی ها حدودا 100 متر بود و آنها به راحتی ما را می دیدند؛ اما در آن لحظات، کوچکترین صدایی به گوش نمی رسید. همه شجاعانه به آقا اقتدا کرده و بر جنازه شهید یزدانی نماز می خواندیم. دقیقا مانند روز عاشورا که یاران حضرت اباعبدالله علیه السلام در آن معرکه به ایشان اقتدا نموده و نماز به جا آوردند. بعد از آن نماز به یاد ماندنی، آقا دستور داد همه به سنگرهایشان برگردند. پس از این عراقی ها منطقه را به حدی گلوله باران کردند که زمین سوراخ سوراخ شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما