loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الهی نامه امام علی ابن ابی طالب (ع)

ناشر بهار دلها

نویسنده حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام)

مترجم محمدمهدی رضایی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 80

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این الهی نامه همگی از کتاب شریف الصحیفة العلویة الجامعة الادعیة امیر المؤمنین علی (ع) تألیف آیة الله سید محمد باقر ابطحی اصفهانی گزینش شده است.
این الهی ها که همچون قبسات نور در طور نیاز خواهی و معرفت جویی بنده شعله پراکنی و هدایت گری می کند، مایه هایی بس عظیم و آموزنده در باب مسائل عقیدتی، تربیتی و راه و رسم دعا و درخواست از خدا را در خود جای داده و سخاوتمندانه در اختیار خدا خواهان می گذارد تا هر کس به وسع استعداد و بندگی خویش، بایسته های ارادت عاشقانه و خالصانه به پروردگار عالم را بیاموزد و آن را سرمایه سعادت دو جهان خویش قرار دهد.

گاه در وجودت احساسی پاک و پرشور از توجه به خدا، همچون چشمه ای زلال به جوشش در می آید. میخواهی از همه چیز منقطع شوی و تنهایی ات را فقط با پروردگار قسمت کنی وبا مناجات ورازگویی با او، زیبایی و شکوه این خلوت را دوچندان نمایی. پیشنهاد ما برای این لحظات ناب و دیریاب، همنوا شدن با سرخیل مناجاتیان، امیرمومنان (ع) و زمزمه {الهی} های عارفانه و عاشقانه اوست که بی شک، در این سیر روحانی دستت را می گیرد و تورا به ملاقاتی صمیمانه و معرفت آموز با خداوند نائل می گرداند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما