loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تلگرافچی پنج ستاره: خاطرات ستوانیار مخابرات صابر قره داغلو

ناشر سوره مهر

مصاحبه گر ساسان ناطق

راوی کتاب صابر قره داغلو

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 564

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11767 10003022
75,000 71,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«تلگرافچی 5 ستاره»؛ خاطرات صابر قره اوغلو، جانباز 70 درصد است که با حفظ مستندات و مولفه های خاطره نویسی، عناصر داستانی نیز در آن به کار گرفته شده است.. قره اوغلو که از شعر و موسیقی هم سررشته دارد، جزو نیروهای ارتشی بوده که در عملیات بیت المقدس گلوله توپ به نزدیکی او برخورد می کند و او در این سانحه به هفتاد درصد جانبازی نائل می شود.
کتاب خاطرات قره اوغلو از کودکی اش آغاز می شود و سعی شده به صورت روایی و داستانی تر خاطرات او نوشته شود تا جذابیت های داستانی بیشتری داشته باشد. در مورد خاطرات بعد از جنگ نیز تنها در انتهای کتاب به یکسری مشغله ها و فعالیت ها و کارهای ویژه ای که داشته ، به صورت گذری پرداخته شده است.

به بازار خانقین رفتیم. کردها مسلح در اطرافمان این طرف و آن طرف می رفتند. بازار خانقین پر از لوکس فروشی بود. فروشنده ها با دیدن کاک عمر تعظیم می کردند و دستش را می بوسیدند. از تنگ گیلاس یاقوتی رنگی خوشم آمد. فروشنده یک دست از آن را کادو پیچ کرد. قیمتش 164 تومان بود. فروشنده نمی خواست پولش را بگیرد.»
گفتم:«تو رو به جان ملا مصطفی و کاک عمر پولش را بگیر.!» فروشنده چشم به چشم کاک عمر دوخته بود. کاک عمر وقتی دید ناراحت می شوم. به او گفت:«دینارقت له وی بسین.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما