loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماشاالله حزب الله (منتخب دل نوشته های سال نود)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده حسین قدیانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11777 10003022
105,000 99,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سال 1390 در حالی سپری شد که آتش فتنه نااهلان و بی بصیرتان خاموش شده بود و ملت «حزب الله» پشت رهبر و مقتدای خود به سرعت برای تحقق اهداف عالی انقلاب تلاش می کرد. پس باید برای چنین همت و اراده ای «ماشاءالله» گفت. در این حرکت 9 دی نقطه عزیمت دیگری است برای ملت تا به رغم عداوت ها و کارشکنی ها در پرتو کلام رهبری فرزانه و شهدای گرانقدر راه امام راحل را تداوم بخشند. در سال 1390 همچنان مسئله، مسئله آمریکا بود و نه انحراف های داخلی که بی اهمیت تر از آنند به طور جدی به آن پرداخته شود؛ اصل نیستند فرع اند.

مجموعه حاضر دل نوشت های حسین قدیانی است درباره موضوعات و مسائل مختلف نظام اسلامی. او در هر مناسبتی به شهدا پناه می برد، با آنان صحبت می کند و حتی به شهدا رای می دهد. تحقق رهنمودها و دیدگاه های رهبر انقلاب و نحوه عملکرد مسئولان نظام در قبال آنها، موضوع اکثر دل نوشته ها و از دغدغه های اصلی
نویسنده است که با زبان ساده و دلکش این مطالب و انتظارات بیان می شود.
عنوان اثر همچنان که روشن است از شعار معروف «ماشاءالله حزب الله» پیردلاور جبهه ها گرفته شده که در زمستان 1390 به یاران شهیدش پیوست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما