loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرصه کار عرصه پیکار ماست: منشور تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی

ناشر والعصر

گردآورنده کتاب علی اکبر سبزیان

تعداد صفحات : 81

هم اکنون غیرقابل سفارش!

این کتاب به بررسی کار و تولید از منظر پیامبر و اهل بیت علیهم السلام و امام راحل و مقام معظم رهبری می پردازد.
بهترین شیوه برای شناخت انقلابها، بازخوانی و تحلیل محتوای شعارهای آنها است که رهبرانشان عمدتا در سالهای مبارزه یا در نخستین سالهای پیروزی مطرح می کنند. در میان انقلاب های جهان، این نکته در مورد انقلاب اسلامی ایران قابل توجه است که شعارهای مطرح شده رهبران و مردم انقلابی تنها به سالهای نخستین پیروزی محدود نمانده است.
حضرت امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای شعارهای انقلاب اسلامی ایران را در ادوار مختلف بازتولید و ادبیات آن را روزآمد نموده اند، بدون شک ابتکار رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها هم یکی از نمودهای بازتولید این شعارها و آرمانها است که با توجه به مقتضیات خاص هر برهه انجام شده و نوعی گفتمان سازی مبتنی بر آرمانهای انقلاب انجام گرفته است.
رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر مفاهیمی مانند اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف و کار مضاعف، جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به عنوان نام سال برگزیده اند که هم وجهی از «اقتصاد» و هم وجهی از «فرهنگ عمومی» را توأمان در خود جای داده اند.
این کتاب سعی دارد به تبیین مسأله کار و تولید از نگاه بلند معارف نورانی وحی و اهل بیت علیهم السلام و همچنین اندیشه تابناک معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمةالله علیه و مقام معظم رهبری بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما