loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شهد شهود: داستان هایی کوتاه از زندگی بزرگان علم و اخلاق - جلد اول

دفاتر ملکوتی - دفتر اول

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11811 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب داستانهایی کوتاه از زندگی بزرگان علم و اخلاق در سه جلد است که جلد اول آن منتشر شده و جلد دوم این کتاب در حال آماده سازی است.
بدون شک گفتار و رفتار پیامبر اکرم و ائمه طاهرین علیهم السلام در درجه اول و سیره و روش اخلاقی – عبادی علمای خودساخته که به حق وارثان انبیا و اولیا هستند در درجه دوم می تواند راه گشای خوبی برای انسان این عصر باشد.
در این کتاب کار جدیدی صورت گرفته است و داستانهای علما بر اساس آیات و روایات مستندسازی شده است و در برخی موارد بر اساس داستانهای علما شعری نیز استفاده شده است.
در این کتاب داستان هایی از علما با عنوان های «چه بارانی!!»، «قبرها سخن می گویند!» ،«نفس کشیدن اولیای خدا»، «برای خدا کار کن» ،«یک مکروه»، «اعمالتان را محافظت کنید!»، «خسارتی بزرگ»، «عاشق حقیقی»، «بدی را با خوبی پاسخ ده!»، «سرد و خاموش شو»، «به سوی خدا فرار کنید»، «از کوزه همان تراود که در اوست»، «شبی هزار رکعت نماز»، «عمل خیر»، «اولین پرسش در قیامت»، «عروج»، «تا رسد دستت به خود شو کارگر»، «بوی عطری عجیب» و «بوی بد گناه! » .... وجود دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما