loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهار گفتار (در تبیین زمینه ها، علل و آثار حادثه ی عاشورا)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11930 10003022
19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب چهار گفتار (در تبیین زمینه ها، علل و آثار حادثه ی عاشورا)، شامل چهار سخنرانی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه العالی) میباشد که موضوع مشترک سخنرانی ها تبیین و تحلیل زمینه ها و عوامل موثر در بروز حادثه عاشورای سال 61 هجری قمری در کربلا می باشد.

گفتار اول در 22/4/1371 مصادف با سالروز شهادت امام سجاد(ع) و در جمع فرماندهان گردانها و گروهانهای و دسته های عاشورایی نیروهای مقاومت بسیج سراسر کشور ایراد شده و با توجه به موضوع درسها و عبرتهای عاشورا، مسئله عبرتهای عاشورا مورد تشریح قرار گرفته است.

گفتار دوم در 19/3/1374 مصادف با سالروز عاشورای حسینی در قالب خطبه اول نماز جمعه تهران ایراد شده و هدف اصلی قیام امام حسین(ع) مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

گفتار سوم در 20/3/1375 در دیدار فرماندهان لشگر 27 محمدرسول الله(ص) بیان شده و با توجه به تاکید قرآن کریم بر لزوم عبرت گیری از تاریخ، موضوع دلایل انحراف جامعه ی اسلامی پس از پنجاه سال از بعثت پیامبر اکرم(ص) مورد بحث قرار گرفته است.

گفتار چهارم در محرم 18/2/1377 در قالب خطبه اول نماز جمعه تهران ایراد شده و اشاره به گفتار اول، موضوع عبرتهای عاشورا مجدداً با وسعت بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب چهار گفتار (در تبیین زمینه ها، علل و آثار حادثه ی عاشورا)، توسط موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما