loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه کامل اسرارالصلوه همراه با فهرست موضوعی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

طبق آیات و روایات، حقیقت نماز با شش معنی کامل می شود: حضور قلب، تفهم، بزرگداشت و تعظیم خداوند متعال و عبادت او، هیبت، رجا، و حیا. طهارت و پاکیزگی یکی از کلیدهای نماز است و خواندن نماز به جماعت نیز اهمیت زیادی دارد. نگارنده در کتاب حاضر به بررسی آداب و رموز عرفانی نماز تحت موضوعاتی چون اسرار طهارت، اسرار و احکام وضو، اسرار توبه، آداب روز عید، معنی و حقیقت نماز، خوف و رجا، اذان و اقامه، اسرار قیام، نماز جماعت، و تفسیر سورة حمد پرداخته است.
ترجمه جدید این کتاب شامل ویژگیهای ذیل می باشد:1- در این ترجمه کلیه اذکار و دعاهای ماثوره ای که در ترجمه های دیگر حذف و یا به کتابهای دیگر ارجاع شده است به طور کامل آورده شده است. 2- با توجه به فهرستنویسی موضوعی و دسته بندی مباحث و عنوان بندی شخص نمازگزار و به راحتی می تواند به آداب و اسرار نهفته در ارکان نماز پی برده و با صرف کمترین زمان به اعمال مورد نظر دسترسی پیدا کند. 3- برای استفاده هر چه بیشتر از سه اثر ماندگار اسرارالصلاه امام خمینی(ره)، اسرارالصلاه شهید ثانی و کتاب طریقت حاج شیخ حسنعلی اصفهانی(نخودکی) در فصل ها و بخش های مختلف کتاب استفاده گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما