loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدرسه سبز غدیر: پژوهشی در حماسه با شکوه غدیر از زبان پیامبر اعظم(صل الله علیه و آله) و عترت (علیه السلام)، با تحلیل موضوعی از زیارتنامه روز غدیر از زبان امام هادی (علیه السلام)

5 (1)

ناشر زائر آستانه مقدسه

نویسنده مجید حیدری فر

تعداد صفحات : 320

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

در پیش نوشتار این کتاب، مباحثی چون شناسنامه غدیر، پیشینه پیدایی غدیر و شبهه شناسی غدیر مورد بررسی قرار گرفته است.

نگارنده در بخش دیگری از این کتاب تحت عنوان حماسه غدیر از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) به تبیین بخش های مختلف خطبه غدیر خم حضرت رسول (ص) پرداخته و مباحثی چون اعلام نزول آیه تبلیغ، هراسناکی پیامبر از خطر منافقان و تبهکاران، پرده برداری از حسادت منافقان به امام علی (ع)، تاکید بر ابلاغ امامت علوی، اتمام حجت در پذیرش ولایت علوی، بیان کیفر ولایت گریزان، امامت علوی، فرمان ربوبی، دودمان علی (ع) کانون نورالهی و... را مطرح نموده است.

شهادت خدا و فرشتگان به پیمان مردم با علی (ع)، بی شماری فضایل امام علی (ع)، فرمان قرآن به امامت عترت، امام مهدی (عج) فرمانروای الهی از دیگر مباحث این بخش از کتاب است.

نگارنده در بخش دیگری تحت عنوان حماسه غدیر از نگاه امام علی (ع) به تبیین پیامدها و نتایج غدیر پرداخته و موضوعاتی چون هفت روز پس از ارتحال پیامبر (ص)، بیان جانشینان والا مقام نبوی، اعطای هوش و هواس برای شناخت امامان، واکنش مومن و منافق در اعلام نام جانشین پیامبر (ص)، اتمام حجت بر ولایت گریزان و... پرداخته است.

احتجاج حضرت زهرا (س) به حدیث غدیر، احتجاج امام حسن (ع) و امام حسین (ع) به حدیث غدیر، شرح و بسط زیارت امیرالمومنین (ع) در روز غدیر از موضوعات و عناوین درج شده در کتاب مدرسه سبز غدیر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما