loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دختران راهی دیگر: سرگذشت زنان آمریکایی که اسلام را پذیرفته اند

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12351 10003022
54,000 48,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب دختران راهی دیگر: سرگذشت زنان آمریکایی که اسلام را پذیرفته اند، در سال 1995 با عنوان «Daughters of Another path» در ایالت متحده آمریکا منتشر شد و به دلیل استقبال مناسب اقشار مختلف مردم این کشور به چاپ پنجم
رسید و به سایر زبان ها ترجمه شد.

نویسنده کارول اندرسن آنوی، سال های متمادی در مدارس و مراکز آموزشی مشاور امور اجتماعی و خانوادگی بوده و آثاری پژوهشی زیادی درباره مسیحیت و نقش آن در اجتماع و خانواده، همچنین مسایل و مشکلات مربوط به نقش اجتماعی زنان در آمریکا نگاشته است. انگیزه اصلی وی از نوشتن این کتاب ازدواج دخترش با یک دانشجوی ایرانی و رویدادهای پس از آن به ویژه گرویدن دخترش به دین مبین اسلام است. مطالب کتاب، تجربیات و داستان زنان و دختران آمریکایی نوآیین مسلمان، شوق ها، آرزوها، هدف ها و سختی های ایشان در سازگاری با جامعه ای است که در آن زندگی می کنند.

زنان و دختران نو آیین مسلمان آمریکایی در خلال طرح داستان و تجربیات شان درباره گذشته شان، دلایل اسلام آوردن و پذیرش اصولی که به نظر آنها بسیار جذاب است و اینکه این اصول برای خودشان و خانواده هایشان چه معنا و مفهوم رهایی بخش داشته است، صحبت می کنند.

کتاب فرزندان راهی دیگر در ده فصل به مسائل اعتقادی و اجتماعی آمریکایی هایی که به دین اسلام گرویده اند و تباینات فرهنگی در جامعه آمریکا که بعضی از ارزش هایش مثل مفهوم آزادی به شکلی پیچیده در تضاد با فرایض دینی و اخلاقی قرار گرفته اند، بحث کرده است.

کتاب دختران راهی دیگر: سرگذشت زنان آمریکایی که اسلام را پذیرفته اند، نوشته کارول اندرسن آنوی است و با ترجمه محمد عرب مازار یزدی و ناهید آزادمنش توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما