loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دسته یک: بازروایی خاطرات شب عملیات (24/11/1364 ، جاده فاو - ام القصر)

ناشر سوره مهر

نویسنده اصغر کاظمی

تحقیق و تنظیم کتاب اصغر کاظمی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 832

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1241 10003022
345,000 327,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دسته یک، جلد یکم از یک مجموعه ای دو جلدی و حاوی احوال و اقوال افراد یک دسته بیست و نه نفره نظامی است که در شب عملیات به مأموریت اعزام شده و هر کدام سرنوشتی پیدا کرده اند. این کتاب، بخشی از گذشته و آینده این افراد را نیز شامل می شود. اصغر کاظمی؛ محقق از 16 سال پیش سرگرم تهیه آثار، نگارش احوال وتدارک مقدمات این کتاب بوده است. علاقه مندی وی به مسائل نظامی منجر به انتشار کتاب «از لندن تا فاو» شد که بخشی کوچک از خاطرات دوران جبهه خود و دو رزمنده دیگر را در برمی گیرد. مقدمات تهیه کتاب «دسته یک» نیز از چهار سال پیش فراهم شد. این کتاب شامل سه بخش و 16 فصل است. در هر فصل، داستانی به زبان راوی نقل می شود. نام راوی، رسته و سمت، تاریخ و محل نخستین مصاحبه در ابتدای هر فصل و مستندات فصل که شامل نام و نام خانوادگی، اسناد مکتوب، عکس و اسناد غیر مکتوب، بیوگرافی و در برخی فصل ها مصاحبه با خانواده شهید در پایان فصل ارائه شده است. این کتاب، شامل 5 پیوست «فهرست اسامی شهدای دسته یک»، «عکس ها» و ... است. دسته یک، مشتمل بر 831 صفحه است و در قطع وزیری منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما