loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اجوبة الاستفتائات: پاسخ به پرسش های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

5 (3)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1248 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اجوبة الاستفتائات: پاسخ به پرسش های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، توسط انتشارات فقه روز و انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

رساله عملیه در تاریخ فقه شیعه پیشینه درازی دارد. رساله های عملیه بر دو نوعند. بعضی به نحوه مسائل مسلسل است که از زمان مرحوم بروجردی به شکل توضیح المسائل در زبان فارسی تنظیم شد. نوع دیگری از رساله عملیه، مجموعه ای از پرسش و پاسخهایی است که به منظور بهره برداری عامه مردم تنظیم شده است. قبل از تدوین رساله توضیح المسائل، اغلب رساله های عملیه به همین گونه بوده. رساله مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هم به همین نحو تنظیم گردیده است.

کتاب اجوبه الاستفتائات: پاسخ به پرسش های شرعی مطابق با فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، شامل پاسخ های ایشان به سوالات شرعی مقلدین در موضوعات:
احکام تقلید، احکام طهارت، احکام نماز، احکام روزه، احکام خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر، کسب های حرام، شطرنج و آلات قمار، موسیقی و غنا، رقص، دست زدن، فیلم و عکس نامحرم، آنتن های ماهواره ای، تئاتر و سینما، نقاشی و مجسمه سازی، سحر و شعبده و احضار ارواح و جن، بخت آزمایی، رشوه، مسائل پزشکی، تعلیم و تعلم و آداب آن، حقوق چاپ تالیف و کارهای هنری، تجارت با غیر مسلمان، کار کردن در دولت ظالم، لباس شهرت و احکام پوشش، تقلید از فرهنگ غربی، مصرف دخانیات و مواد مخدر، تراشیدن ریش، حضور در مجلس معصیت، دعانویسی و استخاره، احیاء مناسبت های دینی، مسائل متفرقه تجارت، احکام ربا، حق شفعه، اجاره، ضمان، رهن، شرکت، هبه، دین و قرض، صلح، وکالـــت، صدقه، عاریه و ودیعه، وصیت، غصب، حجر و نشانه های بلوغ، مضاربه، احکام بانک ها، قوانین و مقررات دولتی، وقف و احکام قبرستان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما