loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسائل بندگی: دفتر دل

3.7 (6)

ناشر مصابیح الهدی

نویسنده مجتبی تهرانی

تعداد صفحات : 271

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«دفتر دل» نام اولین رساله از مجموعۀ شش جلدی رسائل بندگی است که به موضوع "قلب" در معارف اسلامی پرداخته و با نگاهی بدیع و جامع مسائل مرتبط با این مبحث را بررسی کرده است.

این اثر متن پیاده شده و ویراستاری شده 29 جلسه سخنرانی حضرت استاد در ماه مبارک رمضان سال 1375 هـ ش بوده که بنا به اظهار نظر کارشناسان و محقّقان علوم اسلامی بحثی بسیار جامع و کاربردی است. آنچه بر اهمیت این اثر می افزاید، تأکیدات فراوان حضرت استاد در زمان حیاتشان بر انتشار این اثر بوده است.

مجموعه رسائل بندگی در آینده با موضوعات «رسالۀ دوم: حب به دنیا»، «رساله سوم: حب به خدا»، «رساله چهارم: شوق و انس به خدا»، «رساله پنجم: شهود و لقای خدا» و «رساله ششم: آداب خلوت با خدا» به تدریج منتشر خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدحسین خانی

سلام جلد دوم این کتاب رو هم میشه بیارید...

1 فروردین 1399

مریم حنطه زاده

سلام. این کتاب و جلد دوم آن یعنی حب دنیا عالی هستند... این مجموعه قرار بود شش جلد باشد ولی بقیه آن چاپ نشده است. ای کاش مصابیحالهدی هر چه سریعتر آن ها را هم به همین زیبایی چاپ کند.

11 مرداد 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما