loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهم میاد؟!

رمان؛ 4

5 (1)

ناشر آرما

نویسنده رنده عبدالفتاح

مترجم محسن بدره

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 328

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12614 10003022
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رَنده عبدالفتاح در استرالیا و از والدینی که یکی شان فلسطینی و دیگری مصری است، به دنیا آمده است. او حالا با شوهر و دو فرزندش در سیدنی زندگی می کند و به وکالت مشغول است. محتوای این رمان مربوط به کنش و واکنش های جامعه نسبت به تصمیم یک دختر مسلمان است. کتاب بهم میاد؟! داستان زندگی دختر مسلمان استرالیایی است که تصمیم می گیرد برای همیشه یک مسلمان محجبه شود و با واکنش های متفاوتی از طرف اطرافیان مواجه می شود لذا واکنش افراد مختلف به طرز زیبایی در این کتاب نسبت به حجاب به تصویر کشیده شده است.

کتاب بهم میاد؟!، نوشته رنده عبدالفتاح است و با ترجمه محسن بدره در انتشارات آرما منتشر شده است. این کتاب اکنون یکی از کتب پرفروش آمریکا محسوب میشود.

الان با پدرم برای پیاده‌رویِ بعد از ناهار، بیرون رفته است. سعی کرد من را هم ببرد، اما احتمال زیادی وجود داشت درحالی‌که دارم به‌شدت نفس‌نفس می‌زنم، همراه با دو دوندهٔ قَدَر میان‌سال دیده شوم که گرمکن براق پوشیده‌اند و درامتداد جادهٔ رایویرسدال می‌دوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما