loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراتر از روش آزمون و خطا: زمانه و کارنامه آیت الله العظمی آقا سید محمدکاظم طباطبایی یزدی صاحب عروه

ناشر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران

نویسنده علی ابوالحسنی (منذر)

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 746

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12660 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فراتر از روش آزمون و خطا: زمانه و کارنامه آیت الله العظمی آقا سید محمدکاظم طباطبایی یزدی صاحب عروه، حاصل سال ها تلاش، پژوهش و تحقیق گسترده نویسنده علی ابوالحسنی (منذر) درباره صاحب عروه است، به انگیزه دستیابی به این مقصود یا دست کم آسان ساختن راه دستیابی به آن فراهم آمده است. نام کتاب در حقیقت طعنه ای به طیف مخالف صاحب عروه است که در کارزار مشروطه وارد شده و ان را آزمودند و سپس به خطای خود واقف شدند؛ یعنی در واقع همان حدیث سرکه انداختن و شراب شدن.

در کتاب فراتر از روش آزمون و خطا، گذشته از منابع مکتوب که نام و مشخصات کاملشان در کتابنامه آمده است، با انبوه اسناد تاریخی منتشر نشده ای روبرو می شویم که در تدوین مباحث کتاب از آن استفاده شده است. کتاب فراتر از روش آزمون و خطا در انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران منتشر شده است.

کتاب فراتر از روش آزمون و خطا: زمانه و کارنامه آیت الله العظمی آقا سید محمدکاظم طباطبایی یزدی صاحب عروه، شامل چهارده بخش است از جمله: در تکاپوی دانش (از روستای یزد تا عاصمه جهان تشیع: نجف)، دانش کلان، آثار جاودان، خانواده و اولاد، اندیشه ژرف، منش والا با مردم و برای مردم، سلوک با طلاب و روحانیون، نفوذ وسیع اجتماعی و مرجعیت عامه، فراتر ار روش آزمون ـ خطا، مواضع سیاسی ـ اجتماعی سید پیش از مشروطیت، مواضع سید در عصر مشروطیت، چند نکته اساسی پیرامون مواضع سید در عصر مشروطه، سید و رهبری جهاد با بریتانیا در جنگ جهانی اول و غروب خورشید می‌توان اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما