loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گام های سلوک: چهل گام در خودسازی

دفاتر ملکوتی - دفتر پنجم

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12683 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب گام های سلوک: چهل گام در خودسازی، نوشته حسن قدوسی زاده است. این کتاب دفتر پنجم از
دفاتر ملکوتی است که توسط دفتر نشر معارف منتشر شده است.

کتاب گام های سلوک: چهل گام در خودسازی، دستورالعمل هایی در زمینه سیر و سلوک و خودسازی است. در این نوشتار سعی شده است جهت استفاده جوانان به ویژه قشر دانشجو چهل دستور و توصیه اخلاقی برای تهذیب نفس و راهیابی به درجات کمال انسانی ارایه گردد. در این راستا نگارنده به بیان اهمیت و مراتب اموری مانند:
نماز، نماز شب، نماز جماعت، تلاوت قرآن، صدقه دادن، همیشه با وضو بودن، بر آوردن حاجات برادران مومن، کوشش برای فراگیری علم، استراحت، بهداشت، مراقبه نفس، محاسبه نفس، ذکر دائمی، اهمیت دادن به ساعات عمر، صله رحم، نیکی به پدر و مادر، کنترل چشم و زبان، ارتباط با امام زمان(ع)، شکر نعمت های الهی، رعایت تقوای الهی، خوش خلقی، پرهیز از گناه، توبه و استغفار، یاد مرگ، اخلاص، اهتمام به دعا و نیایش، دوراندیشی، نرمی و مدارا با دیگران، امید به فضل و رحمت الهی و انجام تفریحات سالم پرداخته و نقش این امور در خودسازی و سیر سلوک اخلاقی را بیان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محسنی

سلام.خدا قوت
طالب خواندن و درک وعمل کردن به کتاب شما نگارنده عزیز هستیم وتقاضا مندم از نگارنده کرم نمایند و اگر امکانش هست کتاب را بصورت امانی بمن حقیر سرتا پا تقصیر بسپارند یا هدیه نمایند (بضاعت مال)

23 خرداد 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما