loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تا انقلاب مهدی (عج): انقلاب اسلامی در بیان رهبر انقلاب

ناشر میراث اهل قلم

گردآورنده کتاب مهدی نوری

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «تا انقلاب مهدی (عج)» گزیده ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی است.
این گزیده ها، به موضوع دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در روزگار پس از انقلاب و زمانه ای که هجمه وسیعی در مورد این انقلاب صورت گرفته است، می پردازد.
این کتاب که شامل 55 بخش کوتاه از گزیده ی سخنان مقام معظم رهبری در مورد حفظ ارزش های انقلاب است، گزیده ای از مجموع سخنرانی های ایشان از سال 1368 تا سال 1385 را در بر می گیرد. در انتهای کتاب نیز فهرست کامل این سخنرانی ها ضمیمه کتاب شده است.

در مقدمه این کتاب به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد این موضوع آورده شده است:
ما الان در حال مبارزه ایم. الان احساس بنده در کاری که ما داریم می کنیم، عینا مثل احساس دوران پیش از انقلاب است که وسط میدان مبارزه بودیم؛ یعنی هر آن منتظر تهاجم دشمن هستیم.... منتها با این تفاوت که آن روز دشمن ما پلیس شاه بود- یعنی یک مجموعه کوچک- و نیرویش با ما قابل مقایسه بود؛ اما امروز جبهه ی مقابل ما، جبهه ی سیاسی و اقتصادی است با یک نیروی عظیم و شگفت آور. اگر ما در طول ده سال، پانزده سال، بیست سال آینده خدای نکرده غفلت کنیم و از وظایف خود کوتاه بیاییم، بلاشک آنها غلبه خواهند کرد...

در یکی از بخش های کتاب با عنوان «انقلاب فقط به خیابان ریختن نیست!» نوشته شده:
انقلاب فقط شورش کردن، به خیابان ریختن و جنجال کردن نیست. انقلاب یعنی تغییر بنیادین همه نهادهای اصلی زندگی جامعه، تغییر بنیادین آنچه غلط و کج و نابجاست، به آنچه صحیح و بجاست. این حرف را ما از اول هم می گفتیم و چنین نیست که امروز بگوییم. این امری است که به تدریج و در طول زمان با تلاش و مجاهدت دایمی انجام می گیرد، مشروط بر اینکه روح و خواست و ضرورت انقلاب در مردم باقی بماند. چند سال است که پیام های متعددی از طرف همان جبهه مقابلی که به آن اشاره کردم، مرتب به مغز مردم وارد می شود که انقلاب تمام شد، انقلاب بی خود است و اصلا انقلاب غلط است. آن ها معنای انقلاب را تحریف می کنند و انقلاب را به معنای یک شورش کور، حرکت خشن و بی هدف معنا می کنند و می گویند غلط بود، درست نبود، و اصلا دوران انقلاب ها تمام شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما