loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشاط در زندگی 3: رازهای تسخیر قلب همسر

4.5 (2)

ناشر مهر دلدار

نویسنده مسلم داودی نژاد

تعداد صفحات : 523

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12761 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب از چند جهت متفاوت است، اول این که حرف دین است که هیچ وقت کهنه نمی شود، دوم این که حرف دین به زبان امروزی است، یعنی حرف خوب بزرگان به صورت خوبی بازگو شده و حتی برای فونت کتاب، رابطه رنگ داخل کتاب و متن آن، گل های اطراف متن و نیز عنوان بندی ها، وقت و هزینه زیادی صرف شده، زیرا خوب حرف زدن با حرف خوب زدن متفاوت است، همچنین این کتاب بیش از هشت ماه و در چهار نوبت کامل ویراستاری شده است.

این کتاب 10 فصل دارد و گزینه یازدهمی برای آن تصور نمی شود که عبارتند از آرامش، تفاوت زن و مرد، راز عشق و محبت، خانواده همسر، کنترل خشم و رازهای انتقاد کردن، اجتماعی بودن عفاف و حضور زن در اجتماع، رازهای مهم از زندگی همسران خوشبخت، رازهایی از روابط جنسی همسران، خیانت و نیز احکام خانواده که شامل حقوق شرعی زوجین نسبت به هم است. نکته بعد این است که غیر از 10 سرفصل این کتاب، هر سرفصل حدود سی صفحه مطلب دارد و بعد از آن سؤالاتی آمده که زوجین در جلسات از کارشناسان می پرسند و بعد آزمون ساده ای دارد که 10 سؤال مهم مطرح می کند، یعنی صرفا یک طرفه نبوده و سؤالات ذهن مخاطب نیز آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

استاد دانشگاه

خیلی عالی است

واقعا به دانشجویان سفارش کردم نتایج فوق العاده ای دیدند

27 شهریور 1402

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما