loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام گردان: روایت امامت یک طلبه بر گردان سیصد نفره

ناشر رسول آفتاب

نویسنده رحیم مخدومی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 426

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12875 10003022
64,000 57,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مضمون این اثر به خاطرات و یادداشت های عرفانی شهید «محمدعلی ملک» مربوط می شود که نیمی از این کتاب را به خود اختصاص داده و خاطراتی نیز از خانواده وی مطرح شده که مجموعا کتاب امام گردان را تشکیل می دهد.

این اثر خاطرات یک روحانی است که فرمانده گردان پیاده بوده و علاوه بر بخش تبلیغی در بخش رزمی و جهادی نیز فعال بوده است.

شهید «محمدعلی ملک»، جزو معدود روحانیونی است که فرمانده گردان رزمی می شود به نوعی که این یکی از ویژگی های برجسته این شهید به شمار می رود که این مهم حکایت از روح حماسی شهید ملک دارد و در سنین کودکی به حوزه علمیه می رود که در آن زمان در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می کرده اما از همان کودکی، دارای روحیه استقلال طلبی بوده و آن را تجربه کرده است.

شهید ملک در سیزده سالگی در انقلاب و عرصه های مبارزاتی آنقدر حضور جدی داشت که به صورت مکرر مجروح، بازداشت و زندانی می شود و در جنگ تحمیلی نیز بارها به شدت مجروح می شود به گونه ای که همان دوران جنگ جراحت وی آنقدر شدت می یابد که برای درمان به کشور آلمان اعزام می شود.

تعداد زیادی از طلاب به واسطه شهید ملک به گردان او رفته و جزو نیروهای این شهید می شوند؛ شهید ملک یک فرمانده مقتدر و شجاع بود و با اینکه دردها و جراحت های ناشی از جنگ را تحمل می کرد در عملیات های مختلفی شرکت کرده و به دفاع از میهن اسلامی خود پرداخت.

شهید ملک از سن 15 سالگی با شهید چمران کار می کرد و به نوعی جزو کوچک ترین نیروهای شهید چمران بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما