loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه ی پنهان ماه 20: قریشی به روایت همسر شهید

ناشر روایت فتح

نویسنده لیلا باقری

با همکاری مریم برادران | آذردخت داوری

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 60

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب، جلد بیستم از مجموعه «نیمه ی پنهان ماه» می باشد که به بیان زندگی نامه و خاطرات شهید سید کمال قریشی از زبان همسرشان می پردازد.

این اثر همانند دیگر آثار انتشارات روایت فتح، با لحنی صمیمی و بسیار صادق برای مخاطب روایت شده است.

شهید سیدکمال قریشی مسئول امور تربیتی شهرستان جیرفت بوده است که کتاب از زبان همسر ایشان «زهرا علی عسکری» روایت شده است، او در آن زمان دختری جوان و پرشور تهرانی بوده که بعد از ازدواج به همراهی همسرش به شهر قم سفر می کند و پس از قم بنا به مسئولیتی که بر عهده این شهید می گذارند، به شهرستان جیرفت می روند.

در کتاب «قریشی به روایت همسر شهید» شهید سیدکمال قریشی و همسرش در جیرفت شاهد اتفاقات مختلفی هستند اما همسر شهید در کنار سختی ها و اتفاقات پیش آمده و با توجه به دوری از خانواده اش، به دلیل عشق به همسرش آنها را تحمل می کند. نقطه اوج کتاب «قریشی به روایت همسر شهید» به زمان شهادت سیدکمال قریشی و نوع برخورد همسرش با این موضوع مربوط می شود چراکه شهید قریشی در زمان شهادت دارای 3 فرزند بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما