loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه ی پنهان ماه 18: کاملی به روایت همسر شهید

ناشر روایت فتح

نویسنده رخساره ثابتی

با همکاری آذردخت داوری

زیر نظر کورش علیانی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ماجرای کتاب از آشنایی اکرم باقری با همسرش آغاز می شود. باقری در سال 1359 ازدواج می کند و کاملی در اسفند ماه سال 1362 به شهادت می رسد.
خانم باقری شخصیتی جست وجوگر و فعال داشته است. او از سن 14 سالگی وارد جریان مبارزات انقلاب شده و هر چند در کارنامه خود سابقه دستگیری و زندان ندارد اما کار های مهمی برای کمک به مبارزان و مردم انجام داده است. در کتاب «ناصر کاملی به روایت همسر شهید» فقط به زندگی مشترک او پرداخته می شود و فرصت پرداخت بخش های دیگر بسیار محدود است. هر چند که دوران زندگی مشترک با شهید کاملی نقطه عطف زندگی خانم باقری محسوب می شود.
ناصر کاملی در دوم دی ماه سال 1332 در شهر ری متولد شد. وی پس از گذراندن تحصیلات خود و پایان خدمت سربازی وارد فعالیت های انقلابی شد. بعد از پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به جبهه های دفاع مقدس رفت. چهارم اسفند سال 1362 در عملیات خیبر و در حالی که جانشینی فرماندهی گردان حضرت حمزه سیدالشهدا را بر عهده داشت در منطقه پل طلاییه به شهادت رسید و پیکرش در سال 1373 پیدا شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما