loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

غبار کوچه ی عشق: ابیات ماندگار

ناشر نسیم اندیشه

گردآورنده کتاب حسین سیدی ساروی

سال نشر : 1381

تعداد صفحات : 177

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

گفته اند: «شعر، استفاده ی هنرمندانه از زبان است که چکیده ای از آن را در اوجِ مفهوم و معنی بیان می کند» و «شاعر، پیکرتراش احساسات خویش است». دوشیزه ی بهار، نیلوفران آب نشین، شبان مهتاب، غنچه لبان آتشرُخ، تاجبَرف شاخه ها، عطر نارنجستان، حنجره ی جویبار، شمیم نیایش، تصنیف تجلّی، رؤیاهای رنگارنگ کودکی، فیروزه ی آسمان، آبی ملکوت و ... زلفِ اندیشه ی شاعر را پریشان می کنند، غزالِ غزلش را در دشتِ شیوا سخنی می دوانند،گونه های تنهایی اش را تَر می سازند، زورق شعرش را در شط تخیّل می افکنند و ... این کتاب دسته ی گُلی است از بهارستان ادب پارسی و شامل آثاری ماندگار از شاعرانِ نازک اندیشِ سبکِ هندی که به نسل امروز ارمغان می شود تا در پناهش چراغ شقایق را برافروزند.

این کتاب دسته ی گُلی است از بهارستان ادب پارسی و شامل آثاری ماندگار از شاعرانِ نازک اندیشِ سبکِ هندی که به نسل امروز ارمغان می شود تا در پناهش چراغ شقایق را برافروزند. شامل ابیاتی از دهلوی، صائب تبریزی، بیدل، کلیم کاشانی و ... است که با موضوعات بسیار متنوع و برحسب حروف الفبا تنظیم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما