loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به سرزمین هزار آیین: گزارش سفر آیت الله مصباح یزدی به هندوستان

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده محمدتقی مصباح یزدی

گردآورنده کتاب اصغر عرفان

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1298 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب گزارشی است از سفر حضرت استاد به جهموری عجیب، کشور هندوستان که به همت آقای اصغر عرفان تدوین شده و توسط انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) چاپ و منتشر گردیده است. در این کتاب ضمن روایت دیدارها و بازدیدهای حضرت استاد از شهرها، مراکز علمی و شخصیت های گوناگون کشور هندوستان، سخنرانی های معظم له در جمع گروه های مختلف علمی، فرهنگی این سرزمین نیز ارایه شده است.
در این نوشتار علاوه بر 27 سخنرانی در جمع نخبگان، ایرانیان مقیم هند، اساتید زبان فارسی و حوزه های علمیه، شرح و توضیح بازدید از دانشگاه هم درد، تاج محل، بمبئی، لال قلعه، تمپل گل ها، مسجد جامع لکنهو، جامعه الزهراء لکنهو، حوزه علمیه ناظمیه، حیدرآباد، قلعه گل کنده، موزه سالار جنگ و دربار حسینی، بنگلور و مرکز میکروفیلم به چشم می خورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما