loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب انقلاب: فصل بیداری

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدرضا زائری

تعداد صفحات : 419

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13004 10003022
58,000 52,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب با زیرعنوان «فصل بیداری» به بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد. بخشی از این اندیشه‌ها در مجموعه‌ کتاب صحیفه نور مکتوب شده و مولف کوشیده است پس از تلخیص سخنان امام خمینی (ره) با اضافه‌کردن شرح‌هایی مخاطب را به تامل در بیانات بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ترغیب کند.
زائری در مقدمه کتاب خود نوشته است: «سخنان دلنشین و گهربار امام راحل خلاصه و چکیده معارف اسلامی و الهی به زبان روز است و «صحیفه نور» جاودان و خواندنی و تازه خواهد ماند؛ مجموعه‌ای که چکیده و روح معارف اسلامی و الهی را در قالب زمان معاصر برای همگان عرضه می‌کند و این کتاب کوچک، پنجره‌ای به آن آسمان بزرگ و گسترده خواهد بود تا «صحیفه نور» را به تناسب استفاده و نیاز عموم مخاطبان از آغاز و به تدریج به بازخوانی بنشینیم و بهانه‌ای باشد تا مشتاقان و تشنگان آن سخن گوارا را پیاله‌ای بنوشاند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما