loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در صحن آسمان: فرار از همه به سوی او، ولایت، عرفان و باطن حج

ناشر برادر شهیدم

نویسنده مرتضی آقاتهرانی

تعداد صفحات : 155

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب «در صحن آسمان» در مورد سفر حج نگاشته شده و مباحثی پیرامون ظاهر و باطن این عمل عبادی در آن مطرح شده است. در این کتاب مطالبی نیز جهت استفاده زائران بیت‌الله‌الحرام و حریم نبوی و اهل‌بیت علیهم‌السلام آمده است.
گفتنی است چاپ نخست این کتاب توسط مؤسسه اسلامی نیویورک انجام شده است و این کتاب در ابتدا با توجه به نیاز مسلمانان خارج از کشور جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده بود و علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز نگارش یافته است. نسخه انگلیسی این کتاب نیز به لطف خداوند متعال بزودی توسط همین انتشارات به چاپ خواهد رسید.
در پشت جلد این کتاب این‌گونه آمده است: «از صادق آل محمد پرسیدم: بزرگترین گناه کدام است؟ حضرت در پاسخ فرمودند: گناهکارترین انسان کسی است که در عرفه و مزدلفه وقوف کند و بین کوه صفا و مروه سعی کند، آن‌گاه گرد کعبه طواف نماید و نماز به جای آورد و در دل بپندارد که خداوند او را نمی‌آمرزد. چنین کسی از همه مردم گناهش بزرگ‌تر است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما