loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاور صادق: خاطرات شفاهی حاج محمدصادق بنایی

5 (1)

ناشر فاتحان

مصاحبه گر حسین نیری

راوی کتاب محمدصادق بنایی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 256

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب به خاطرات «محمد صادق بنایی» در طی سال های انقلاب و دفاع مقدس می پردازد. بنایی یکی از بازاریان قدیمی بوده که از قبل از انقلاب با رهبر انقلاب رابطه ای نزدیک و دوستانه داشته است که بخشی از این کتاب، به خاطرات بنایی از مقام معظم رهبری می پردازد.
این اثر با هدف چاپ کتاب هایی از افرادی که زمان جنگ، شغل آزاد داشته اند و روشن کردن بخشی از جنبه های پنهان مانده هشت سال دفاع مقدس تدوین شده است. کتاب حاضر، حاصل گفت و گوی بیست ساعته با ایشان است که بخشی از آن در شهر خامنه ـ زادگاه حاج صادق بنایی- انجام گرفته است. مطالب اثر در سیزده گفتار تنظیم شده است و طی آن دربارة زادگاه و خانواده، دوران تحصیل و ورود به دنیای کار صنعتی، دیدار با آیه الله خامنه ای، جنگ تحمیلی و حوادث مربوط به آن، عملیات فاو و پایان جنگ سخن گفته شده است. در پایان اثر نیز به تصاویر مرتبط با زندگی «حاج محمد صادق بنایی» آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما