loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهت داری علوم از منظر معرفت شناختی

کرسی های نظریه پردازی و نقد اندیشه - 1

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1312 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب متن تنظیم شده یکی از کرسی های نظریه پردازی و نقد اندیشه است که طی دو جلسه در تاریخ های 21/11/83 و 12/3/84 در محل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم «جهت داری علوم از منظر معرفت شناختی» را موضوع بررسی اصحاب اندیشه قرار داده است. چنان که در طلیعه کرسی توضیح داده شد، نظریه ای که در این جا ارائه گردیده است تنها یکی از دیدگاه های موجود در باب جهت داری علوم است که به دلیل نا آشنا بودن در بین اصحاب دانش، در این کرسی به بررسی آن پرداخته شد.
در این جلسه نظریه پرداز گرامی، حجة الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری، هیئت دانشور نقد و بررسی، حجة الاسلام و المسلمین حسن معلمی، حجة الاسلام و المسلمین دکتر رضا حاجی ابراهیم و و دبیر گران قدر کرسی، حجة الاسلام والمسلمین دکتر محمد تقی سبحانی می باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما