loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سنجه انصاف (بررسی برهه ای حساس از تاریخ رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران)

ناشر چاپ و نشر دارالحدیث

نویسنده محمد محمدی ری شهری

ویراستار مصطفی پورنجاتی

تصحیح و تعلیق علی نقی نگران | سید هاشم شهرستانی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 444

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

سنجه انصاف ادامه سلسله خاطرات دوران تصدی وزارت اطلاعات حجت الاسلام و المسلمین محمدی ری شهری است که به دلیل اهمیت خاص آن از نظر نویسنده با عنوانی مستقل و فراتر از چارچوب خاطره نویسی منتشر شده است.

فصل اول کتاب در مورد دیدگاه امام (ره) در مورد آقای منتظری پیش از تصمیم مجلس خبرگان، فصل دوم درباره موضع امام پس از تصمیم خبرگان و فصل سوم درباره مبانی تصمیم امام خمینی(ره) در برکناری آقای منتظری و طرح دیدگاه های وی در این باره و نقد آن فراهم شده است.

نویسنده در این نوشتار به عنوان یک کارشناس مسائل سیاسی و اطلاعاتی می نویسد : با کمال تواضع به کلیه شخصیت های مهم و موثر توصیه می کنم که در کنار مراقبت از خود مراقبت از یاران و همراهان خویش را فراموش نکنند که خیر دنیا و آخرت آنان و نزدیکان ایشان در این مراقبت نهفته است.

از دیگر عناوین این کتاب می توان به بزرگترین اشتباه آقای منتظری، سیاست جدید امام در برخورد با آقای منتظری، کشف جنایات هولناک و ... اشاره کرد که در آن به روایت ماجراهای برهه ای حساس از انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

این کتاب در 41 فصل نوشته شده و حاوی پیوست ها، فهرست اعلام و فهرست تفصیلی است. بخشی از اسناد وزارت اطلاعات و تصاویر مربوطه از بخش های تکمیلی این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما