loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشق اخلاق: چهل توصیه اخلاقی - دفتر اول

ناشر موسسه فرهنگی مطالعاتی الزهرا (س)

نویسنده حسین مظاهری

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 81

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13240 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
8,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعۀ مشق اخلاق، حاوی توصیه های کوتاه معنوی، برگرفته از بیانات، آثار و گفتارهای اخلاقی حضرت آیت الله العظمی مظاهری می باشد. هر دفتر از این مجموعۀ چند جلدی، مشتمل بر چهل فراز پندآموز، مزیّن به آیات نورانی قرآن کریم و روایات گهربار اهل بیت (علیهم السلام) است و به صورت مختصر و با بیانی ساده و دل نشین، به رشتۀ تحریر درآمده است.
از ویژگی های این کتاب آن است که مطالب پرمحتوا و درس آموز اخلاقی به صورت مختصر و در قالبی ساده بیان شده است و این ویژگی موجب سهولت بهره مندی همگان و به ویژه نسل تکامل طلب جوان خواهد شد.

دفتر اول مجموعۀ مشق اخلاق شامل موضوعاتی نظیر حکمت خلقت انسان، مقام آدمیّت، نکات اساسی سیر و سلوک، قانون مواسات، تأثیر مال حرام در زندگی، ضرورت و موانع ازدواج و اخلاق در خانه می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما