loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ده متری چشمان کمین؛ خاطرات انقلاب، کردستان و هشت سال حماسه دفاع به روایت سردار بسیجی؛ حاج جعفر مظاهری

ناشر آل احمد (ع)

مصاحبه گر محسن صیفی کار

راوی کتاب جعفر مظاهری

تعداد صفحات : 535

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب ده متری چشمان کمین خاطرات جعفر مظاهری از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس در استان همدان میباشد ، این کتاب در برگیرنده خاطرات وی از ایام کودکی ، دوران انقلاب اسلامی ، حوادث کردستان ، آغاز جنگ تحمیلی و حضور در سرپل ذهاب دیگر مناطق جنگی و عملیاتهایی چون رمضان ، ثارالله ... میباشد وهمچنین بیانگر فعالیتهای وی در لشکر 16قدس گیلان به عنوان جاننشین ، جانشین فرماندهی عملیات سپاه سوم قدس و... به عنوان فرمانده ومسول است . این خاطرات به اهتمام و کوشش نویسنده محترم پرکار استان محسن صیفی کار تدوین شده وبه چاپ سوم نیز رسیده است.
این اثر یکی از منابع تاریخ شفاهی دفاع مقدس در استان همدان میباشد با این ویژگی که راوی آن با بهره گیری از حافظه خوب خود و دستنوشته های زمان دفاع مقدس به محتوای کتاب افزوده وآنرا لمس تر کرده است . در ضمن این اثر اولین خاطرات دفاع مقدس در استان میباشد که بدین صورت به زیور طبع آراسته شده ودر بین استانهای دیگر به عنوان نمونه ای موفق ارزیابی شده و معرفی گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما