loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزنگاشت هایی درباره ادبیات داستانی پس از انقلاب (بیست و پنج نوشتار درباره هنر و ادبیات داستانی)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده محمدرضا سرشار

تعداد صفحات : 425

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13293 10003022
13,200 12,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

محمد رضا سرشار نویسنده این کتاب کار اصلی نوشتن داستان و مقاله را از نیمه های دهه 60 بنا به ضرورت هایی و به توصیه دوستان اهل قلم آغاز کرده است. این کتاب برخی از مصاحبه های تخصصی او است که بیشتر در قالب گفتگو و به صورت شفاهی بیان شده اند که مرکز اسناد انقلاب اسلامی این مجموعه مقالات را به چاپ رسانده است.
برخی ازاین مقالات مجموعه یادداشت هایی هستند که زمان سردبیری وی درمجله ادبیات داستانی نوشته شده است.بخش های دیگر نیز شامل مقالاتی هستند که به صورت مستقل انجام داده شده است و در طول این سال ها در مطبوعات مختلف به چاپ رسیده اند.از نظر دسته بندی مقالات به دو دسته تقسیم می شوند.
یکی از آنها شامل مطالبی است که ذیل روز نگاشتها قرار می گیرند و دیگری شامل مقالاتی است که پژوهش هایی پر دامنه برای آنها صورت گرفته است.شاید بتوان این کتاب را ادامه کتاب " جنگ سلطه و رسالت هنرمندان" دانست.تعداد زیادی از این مقالات به بعد از انقلاب اسلامی بر می گردد.
مقالاتی در مورد روشنفکران نیز نوشته شده است. نویسنده می گوید: در دهه شصت بعد از اینکه از رادیو بیرون آمدم احساس کردم خطری جامعه فرهنگی ما را تهدید می کند لذا مقاله ای در این زمینه به چاپ رساندم و در آن بسیاری از مسئولان فرهنگی را به چالش کشاندم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما