loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دجال (100 پرسش و پاسخ درباره دجال)

3.5 (2)

ناشر موعود عصر (عج)

نویسنده حیدر کامل

مترجم موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)

مستندساز علی اکبر مهدی پور

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 320

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب از جامع ترین کتاب ها درباره دجال و رخدادهای آخرالزمان است که به صورت یکصد پرسش و پاسخ تدوین شده است. عنوان اصلی کتاب «مائه سوال حول الدجال» است. بدون تردید سفیانی غیر از دجال است، سفیانی از علایم حتمی است؛ ولی دجال از اشراط الساعه است، نه از علایم ظهور. سفیانی به دست یمانی کشته می شود و دجال به دست حضرت عیسی (ع).
پس از مقدمه، نویسنده مطالب مربوط به دجال را در ضمن صد پرسش و پاسخ تنظیم کرده است؛ سوالاتی که گاه آنها را در یک یا نصف صفحه و گاه در چندین صفحه و به صورت تفصیلی پاسخ داده است.
معنای لغوی دجال، ویژگی های جسمانی دجال، کیفیت خروج او و وقایع آن، ویژگی های یاران او، تفاوت میان دجال و سفیانی و کیفیت هلاکت او برخی موضوعاتی هستند که در این سووالات مطرح شده و نویسنده به آنها پاسخ داده است.
عنصر نامطلوبی در آخر الزمان به نام دجال در آستانه ظهور موفور السرور حضرت بقیه الله(عج) خروج کرده، ادعای رسالت و الوهیت خواهد کرد، کارهای شگفتی انجام خواهد داد و افراد زیادی را گمراه خواهد ساخت. این فرد یک شخص است، نه یک جریان و به دست حضرت عیسی(ع) کشته خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما