loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فریاد در خاموشی: جستارهایی درباره پیگیری مسئله امام موسی صدر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13329 10003022
210,000 199,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که دومین عنوان از مجموعه «روایت صدر» است، یادداشت های دکتر محسن کمالیان را درباره پی گیری مسئله امام موسی صدر در بر دارد.

نویسنده درباره این کتاب می گوید: «این کتاب روایتی است از مظلومیت امام صدر در دوران پس از ربوده شدن آن بزرگوار و تصویری است از آنچه طی سال های 1367 تا 1387 شمسی بر «مسئله» ی ایشان گذشت. این کتاب گزارشی است از تلاش های متواضعانه ی یک دوست دار ایرانی امام صدر، که قداست انقلاب و سلامت نفس رهبران آن باورش بود و «سامان یابی روند پیگیری مسئله ی امام صدر توسط جمهوری اسلامی ایران» بزرگ ترین دغدغه ی او.»

دکتر کمالیان در مقدمه این کتاب می نویسد: «هر یک از یادداشت های این دفتر، اعتراضی است هرچند کوچک و متواضعانه علیه نابسامانی روند پی گیری مسئله امام صدر در کشورمان.»

«فریاد در خاموشی» شامل یک مقدمه و بخش های «زندگی نامه»، «یادداشت ها»، «گفت وگوها»، «نامه ها»، «بارسانه ها»، «میزگرد اینترنتی»، «پیوست ها»، «تصاویر» و «نمایه ها»ست و در 696 صفحه منتشر شده است.

از جمله عناوین یادداشت های این کتاب می توان به آسیب شناسی روند پی گیری مسئله امام صدر، ضرورت بازنگری دولت آقای خاتمی در روند پی گیری، چهار سؤال از جلال الدین فارسی، جفای وزارت خارجه در حق امام موسی صدر، مظلومیت امام صدر حتی در عهد آقای خاتمی؟!، منطق دولت نهم در برابر منطق شهید چمران و با کمیته پی گیری مسئله امام صدر در مجلس هفتم اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، علاوه بر 38 یادداشت که در فاصله سال های 67 تا 87 نوشته شده اند، این کتاب شامل دوازده گفت وگو، ده نامه، سیزده مطلب در بخش بارسانه ها، یک میزگرد اینترنتی، پنج پیوست و تصاویر مرتبط با موضوع امام موسی صدر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما