loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ایران، لبنان، غزه

ناشر سوره مهر

نویسنده هادی یعقوب زاده

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب پاسخ به کسانی است که می گفتند نباید به حزب الله و غزه کمک کرد، در حالی که کمک های ایران به این سرزمین ها، هم از نظر دیپلماسی حاکم بر جهان و هم به لحاظ منطقی، حرکتی عقلانی است.
مسئله چرایی حمایت جمهوری اسلامی ایران، سوالی است که نیازمند پاسخ است. حمایت جمهوری اسلامی ایران و ملت مسلمان آن از فلسطین و بلکه حمایت هر انسان اندیشمند و آزاده ای از انتفاضه مردمی فلسطین یک ضرورت عقلی است که هر عقلی فارغ از تعصبات و تمایلات، این ضرورت را تأیید می کند. خطر اسرائیل از احتمال گذشته، به اطمینان رسیده است. احتمال خطرناک بودن اسرائیل برای خاورمیانه و کشورهای اسلامی به ابتدای بوجود آمدن این غده سرطانی بر می گردد، نه این زمان که برای همه یقین حاصل شده است که اسرائیل در صورت قدرت گرفتن، به هیچ مسلمانی رحم نمیکند.
در سال های اخیر نسبت به شعار حمایت از فلسطین بدگمانی به وجود آمد و این سئوال مطرح شد که سرنوشت آنها چه ربطی به ما دارد و چرا ما به عنوان کشوری غیر عربی باید به آنها کمک کنیم، در حالی که باید گفت مرزهای انقلاب اسلامی تنها در مرزهای جغرافیایی تعریف نمی شود، نه اینکه ما بخواهیم به دیگر کشورها حمله کنیم، بلکه به این دلیل است که آرمان ها و اهداف بلندی داریم که بایستی به دیگر ملت های مظلوم این ارزش ها را نمایان سازیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما