loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هات

رمان فراگاه

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدعلی قاسمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 304

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 13345 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان با نگاه متفاوت درعرصه رمان نویسی بعد از انقلاب به نگارش در آمده است و درون مایه اصلی آن علاوه بر موضوعات اجتماعی مباحث انقلاب اسلامی و جنگ است.
"هات" در زبان کردی به معنای آمد است و از سایر ژانر های که در حوزه رمان نویسی تجربه شده متفاوت است و درست است که رمان نویسی، بیشتر مبتنی برخیال و ذهن خود نویسنده است ولی نویسنده در رمان "هات" علاوه بربهره گیری ازاین موضوعات، به بخشی از وقایع و آنچه که اتفاق افتاده به صورت مستند اشاره داشته است . برخی از وقایعی که به عینه اتفاق افتاده در کنار آنچه که خلاقه ذهن نویسنده است در این نوع رمان ازآن بهره گرفته می شود.
رمان هات به عنوان قرائت جدیدی از رمان بعد از انقلاب نام برده می شود.

-از خدا کمک بخواه پسر!
-کدوم خدا؟! اصلا کو خدا؟! اون خدایی که پدر شب و روز صدایش می کند و جوابشو نمی ده یا خدای تو که هیچ کاری ازش ساخته نیست؟ً
مادر گفت: «ما رو با خودت به چاه دوزخ نبر کافر! برو! برو به هر جهنم دره ای که میری»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما